Bishounen Love

A Blog azért jött létre, hogy szabadon felrakjak bármit és ne keljen azzal foglalkoznom, hogy jaj senki sincs itt. A g-portal-ról jöttem át így nekem ez egy felüdülés ~.~ Ja és Expolerer nézzétek a cuccokat mert nehéz máshoz igazítani a kinézetet ˇˇ "

Chat


Havi frissek száma ^^

Friss topikok

4. Magyar Képregény Fesztivál

2008.05.20. 15:15 | ★Sun ??? | Szólj hozzá!






Hát... Szombaton elindultam és csak vasárnap jutottam el xD Annyira idióta voltam! Szombaton nem találtam meg a Gödröt xD Vasárnap már igen!!!! =D Kevesebben voltak mint a SakuraCon-on XD és ebből a szempontból jobb volt, de a kínálat is kisebb volt... Bár voltak "különleges" cuccok is magyar alkotóktól :D Nah szóval jó volt csak éppen iszonyatos meleg volt és büdös a belső terembe!!!! T-T A rajz verseny győzteseinek grat én nem is tudtam, hogy lehet xD pedig bemutattam volna szak tudásom XP

A bejegyzés trackback címe:

https://bishounen.blog.hu/api/trackback/id/tr17478617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása